Allmänna bokningsregler

Vid köp av kurs hos oss gäller hela avgiften tillbaka förutom 100 kr i administrationsavgift, om du avbokar fram till 10 dagar innan kursstart. Avbokar du en kurs senare än 10 dagar innan kursstart debiterar vi dig hela summan.

Mot uppvisande av läkarintyg får du tillbaka 50% av inbetald summa oavsett när du avbokar. Om du påbörjat din kurs får du tillbaka 50% för resterande pass på din kurs, detta eftersom vi efter start inte kan ge din plats till någon annan. Användande av vår sida och köp av våra tjänster innebär att du godkänner följande villkor:

Din Egen tid AB erbjuder träning och tips för gravida. Vår gravidyoga och gravidpilates utövas under eget ansvar och på egen risk. Din Egen tid AB tar inget ansvar för skador eller andra eventuella konsekvenser av träningen. Du ansvarar själv för din säkerhet samt försäkring. Om du har skador, sjukdom, tar medicin eller liknande rådgör gärna med läkare innan du praktiserar yoga och pilates. Det viktigaste att tänka på när du praktiserar yoga och pilates är att inte gå över dina gränser och att lyssna på din kropp. Det är centralt att aldrig pressa fram något och vill kroppen vila så ska du göra det. Det fina med träningen är att den kan anpassas helt och hållet efter din dagsform och dina fysiska förutsättningar.

Har du några som helst frågor kring innehållet hör av dig till oss på info@egentid.se eller ringa till 08-55612900

Allmänna bokningsregler Bokad plats av kurs är bindande. Bokning görs via Egen tids hemsida. Observera att plats till kurs är garanterad först när betalning registrerats hos Egen tid. Vid frånvaro utgår full debitering. När din bokning är gjord via hemsidan får du en bokningsbekräftelse via e-post. Enlig lagen om distansavtal gäller ångerfrist vid ehandel i 14 dagar från köpet. Vid sjukdom eller skada kan du få pengarna tillbaka för resterande kurstillfällen från det datum att du skickar oss sjukintyget. Det går också bra att frysa dina resterande kurstillfällen till senare. Detta gäller endast om du informerar oss direkt när sjukskrivningen påbörjas. Vi godkänner inte anmälan i efterhand. Ta igen missade kurstillfällen Missar man sin kurstid en vecka (eller flera gånger) så kan i mån av plats ta igen det inom den period som kursen löper. Det går inte att ‘flytta över’ missade gånger från en termin till en annan. Personuppgiftslagen De personuppgifter du lämnar till Egen tid används för att hantera bokningar och bekräftelser samt för att se till att tjänsten fungerar på bästa möjliga vis. Egen tid register behandlas enligt PUL, Personuppgiftslagen. Ingen annan part än Egen tid har tillgång till uppgifterna.
Scrolla i listan nedan
Scrolla i listan
Vanliga frågor
1. Kan man streama videor till TV:n? I dagsläget är det tyvärr inte möjligt att strama till TV:n

Våra lokaler

GÖTGATAN 11, SLUSSEN
RUTGER FUCHSGATAN 4, SKANSTULL
MAGNUS LADULÅSGATA 48, MEDBORGARPLATSEN
ORGANISATIONSNUMMER: 556948-6888

Tekniska frågor och svar
Jag har långsam uppkoppling vilket gör att videosekvenserna hackar. Vad kan jag göra?

Alla våra videos finns idag i olika kvalitéer och standardvalet är HD-kvalitet. Vid sämre uppkoppling/alternativt om du inte vill slösa mobilsurf, testa att klicka på HD-knappen när du har videon uppe och ändra till “standard”. Upplösningen blir då lite sämre men videon laddar desto snabbare och drar mindre surf.

I vilka enheter kan jag se era videos?

Du kan se våra videos via din dator, surfplatta, smartphone samt via din TV om du kopplar in din dator via en HDMI/VGA-sladd, Chromecast eller använder AppleTV och funktionen Airplay. För Chromecast gäller följande:

1. Ladda ner Chromecasts/Google Homes app för Android

2. Gå in i appen och leta upp “Spegla enheten”

3. När skärmen speglas från telefonen till TVn, gå in på Yogobes hemsida i webbläsaren/bokmärket på hemskärmen och väljer den video du vill spela. Om Yogobe inte fungerar i din enhet kan det bero på att du inte har uppdaterat den och alltså inte har den senaste versionen. Testa gärna att uppdatera!

Jag får inte igång era videos. Vad kan vara fel?

Det kan vara fler orsaker. Om du bara kan se 1 minut beror det på att du inte är inloggad/inte har en aktiv prenumeration. Blir skärmen blå eller står och laddar kan det bero på att du inte har den senaste uppdateringen på din enhet eller webbläsare. För att själv felsöka: testa att få igång videos på en annan enhet (annan dator, mobil, surfplatta). Hjälper inget av detta, maila oss på info@egentid.se så undersöker vi saken närmare.

Jag har glömt mitt lösenord. Hur gör jag?

Här på din medlemssida finns ett vitt utrymme som heter DASHBOARD. Högst överst i den står det ”Change password” Klicka där för at byta lösenord.

Jag vill säga upp men hittar inte hur?

Du avslutar genom att logga in på din medlemssida. Nedanför den vita rutan till höger där du kan byta lösenord med mer finns en knapp med en ringklocka efter – Hantera prenumerationer. Klicka på den och sedan på rutan där det står “Betalning”. Klicka därefter på Visa och sedan Avbryt. 

Det går också bra att maila oss på info@egentid.se så hjälper vi dig

Jag ska åka utomlands en period. Fungerar er tjänst i utlandet?

Ja, Egen tid fungerar lika bra var du än befinner dig, så länge du har en internetuppkoppling.

Hur gör jag för att se era yoga- träningsvideos i TV:n?

Du kan se våra videos i din TV genom koppla in en HDMI/VGA sladd eller använda AppleTV där du använder funktionen Airplay.